„Şcoala Artelor Gherlene” – la Casa municipală de Cultură Gherla

Afis Scoala Artelor GherleneŞcoala de Arte Cluj continuă ciclul de activităţi numit „Şcoala Artelor” cu o ediţie care se va desfăşura de data aceasta pentru prima oară în municipiul Gherla în data de 27 februarie 2014, ora 17, la Casa municipală de Cultură Gherla.

Proiectul „Şcoala Artelor” îşi propune să treacă în revistă potenţialul cultural-artistic pe care îl au secţiile de educaţie permanentă ale Şcolii de Arte din municipiile judeţului Cluj. Dacă în data de 21 februarie 2014 s-a desfăşurat cea de-a III-a ediţie a „Şcolii Artelor Turdene” la Teatrul Municipal din Turda – ediţie încununată de un real succes atât prin calitatea momentelor artistice, cât şi prin prezenţa a sute de cetăţeni ai municipiului Turda – este rândul municipiului Gherla să organizeze prima ediţie locală a „Şcolii Artelor Gherlene”. Prin colaborarea instituţională şi umană dintre Consiliul Judeţean Cluj, Consiliul Local Gherla, Primăria Municipiului Gherla, Casa de Cultură a Municipiului Gherla, sub bagheta de prezentator a doamnei expert Marinela Zegrean Istici îşi vor da concursul cursanţii Şcolii de Arte Cluj de la secţia externă Gherla de muzică populară – coordonator Marinela Zegrean Istici, corepetitor Emil Mihaiu, cursanţii secţiei externe de joc popular din Mintiu Gherlii, coordonatori instructori Sanda şi Simion Berchi, cât şi grupul folcloric „Horitorii de la Gherla”, grup coordonat de către aceiaşi Marinela Zegrean Istici şi Emil Mihaiu.

Acompaniamentul orchestral pentru întreaga manifestare este asigurat de către taraful condus de către Emil Mihaiu.

Vi se propune astfel să participaţi la o seară de folclor şi joc popular, în atmosfera plăcută a Casei Municipale de Cultură din Gherla, să urmăriţi cum se „construiesc”, cu talent şi abnegaţie, viitorii solişti de muzică populară, păstrători entuziaşti ai tradiţiilor populare româneşti.

Aşadar, nu uitaţi, 27 februarie 2014, ora 17, Casa Municipală de Cultură Gherla, întâlnire cu „Şcoala Artelor Gherlene”, ediţia I.

 

 

Articole similare:

.

Comentarii:

comentarii